Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

sâmbătă, 10 octombrie 2009

sa renuntam la somn

De curand am aflat un lucru socant…desi nu este ceva iesit din comun ,eu niciodata nu am stat sa ma gandesc la lucru asta…am aflat k un om in medie 35-40% din viata o petrece dormind…poate nu vi se pare mult dar facand un simplu calcul matematic daca un om ar trai numai 10 zile 4 le’ar pierde din start…

Imi dau seama acum ca somnul impreuna cu momentele in care pierd eu timpul ,adunate,dau cam 50% timp din viata irosit…cea ce mi se pare de’a dreptul socant…

Acum nu’mi ramane decat sa renunt la o foarte mare bucata de timp care de obicei o dormeam si sa transform timpu pierdut intr’un timp folositor…e groaznic de greu dar sper sa reusesc…

Tu ce zici?te’am convins sa renunti la somn si la timpu petrecut degeaba?si apropo,mi s’a spus ca dupa ce mori numa dormi…deci ai timp de odihna cat vrei tu…

1 comentarii:

adyna spunea...

o da:))
de acum in colo ai sa te uiti toata noaptea la discovery
:))=))
sau nu..
ai sa inv pt bac
:))

 

Blogger news