Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

miercuri, 26 octombrie 2011

Fiţe la volan


Azi trebuie să instig la violenţă... aberez, nici chiar aşa, dar totuşi turbez când văd câte o scârbă de femeie cu pretenţii de divă care se dă jos din x6, q7 , porscheuri sau alte maşini geniale. Nu vreau să par ipocrit sau ciudos, dar e urât să conduci un tun de 300 de cai putere şi să nu ştii acest lucru sau să n-ai habar de aşa ceva.

Probabil sunt etichetat acum ca misogin...  dar nu e aşa , pentru că orice dom’şoară dinasta ar vedea un baiat într-un Ford Fiesta cu motor de 1.2 roz şi cu floricele lipite i-ar spune că e un papălapte labagiu sau îi plac băieţii . Nu mă înţelege greşit, nu am nimic cu fetele pasionate de maşini, e în regulă, să conducă ce vor ele, mi se pare normal să ai o maşină puternică atâta timp cât ai idee despre ce se întâmplă când apeşi acceleraţia. E exact acelaşi lucru cu Mircea Solcanu care are un Fiat 500 roşu...tipul e gay. Logic să aivă o maşină ca asta. 

Îmi vine să urlu când ştiu că din 3 Mustanguri văzute în Braşov, 2 sunt conduse de femei .
 

2 comentarii:

adeee spunea...

no asta da :)). asa e si la cluj, masini faine si puternice conduse de fete :)).

SimbadSabbyn spunea...

si eu cu matizuuuu =)))))

 

Blogger news