Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

joi, 14 ianuarie 2010

Explicatia porcoasa...dar e adevarata...


Desi explicatia a inceput in momentul cand nu eram intocmai lucid…=))…trebuie neaparat sa scriu despre asta si cand sunt cu picioarele pe pamant…in general baietii rezolva un lucru foarte usor, pt.ca atunci cand nu e cum vor ei il da in “p*** mea” si asa a rezolvat problema. Dar bineinteles trebuia sa intervin eu cu ceva (altfel nu sunt sanatos) si nu mai spun “ ‘te’n p*** mea”…eu acum am ajuns la concluzia ca e mult mai bn sa zic “te’n cacat”…si acum explicatia=)) :

E clar ca nu e bn sa iti bagi “bijuteria” in oricine cand vine vorba de persoane…ca multe panarame mai sunt, mai ales in Fagaras…iar daca vorbim de baieti e si mai aiurea…multi suntem poponari de cateva ori pe zi cand ne bagam cel mai bun prieten in “p*** mea”. Iar cand vine vorba de obiecte sau chestii ce nu ne ies bine e si mai naspa…cum sa iti ei tu calculatoru’ sa il pui in poala? OOO SAAA TEEE DOOOAARA !!!=))…asa ca eu am gasit solutia…”te’n cacat” e mult mai ok…pt.ca in primu rand cand ii bag in cacat nici nu conteaza al cui e,al meu,al tau, tot cacat e…=))..mai ales daca e vb de prietenii aia buni care te lasa la greu=)). Inclusiv calculatoru daca face figuri il poti baga in cacat…e mai scarbos dar nu ai de suferit… in al doilea rand nu stiu daca tineti minte dar de mici cacatul e cel mai rau lucru posibil…desi aveai numa un an si inca faceai pe tn cand te apropiai sa pui mana pe ceva ce nu aveai voie maicata mereu strica “caca!nu’i voie” =))…si tu atunci te indepartai…abea pe urma ai auzit tu de p*** si restu injuraturilor ce le zici si azi.
De azi incepand daca sunteti o persoana foarte optimista atunci cand cineva va da in p*** lui , sav a bucurati pt.ca se putea si mai rau…eu sunt mai rau si ii dau in cacat…sunt ca in reclama “MAXIM AM SPUS!!!”

1 comentarii:

adina spunea...

buna asta...;))
si in plus nu iti mai bagi p**a in toate porcariile... numai in c vrei:>:))=))

 

Blogger news