Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

joi, 25 februarie 2010

Marile creatii ale lumii si problema mea...

Sunt pe planeta asta a noastra multe lucruri frumoase...doar ca eu le cataloghez altfel, nu pot privi un lucru asa cum e el de fapt sau asa cum altii isi doresc sa o fac. Prefer sa am o viziune proprie cam despre orice pe lumea asta. Una din ciudateniile ce mi se intampla e ca, eu, cred ca marile creatii ale lumii sunt facute de oameni drogati.

De ce cred asta ?

Simplu....


Sa incepem cu arta universala...

Monalisa si Da Vinci

Cum cacat putea Da Vinci sa o vada pe saraca Monalisa o ‘frumusete’ daca nu ar fi fost fumat ? S-ar putea spune ca poate era baut, dar aceasta teorie pica pt ca niciun om rupt in gura indeajuns incat sa o vada frumoasa pe scarba asta nu ar mai fi fost in stare sa picteze...CLAR !!! ...deci era fumat.




Marele Zid Chinezesc

Zidu’ asta a fost inceput prin secolul V i.H pt a apara China impotriva nomazilor din nord. Si stau eu asa sa ma gandesc ce alt lucru de pe pamant poate sa iti dea o paranoia asa de puternica incat sa faci un zid atat de mare daca nu un joit cat o bata de baseball...Cacat !!! ala care a inceput constructia nu avea cultura generala, nu a aflat ca tara,imperiul, regatul sau ce o fi fost China atunci era cea mai mare din lume ??? ...sau daca nu cea mai mare oricum printre primele ??



Statuia libertatii

Daca nu stiati Statuia Libertatii a fost facuta cadou de francezi americanilor cu ocazia implinirii a 100 de ani de la declararea independentei Americii de Nord...Pana aici toate bune si frumoase...acum intra imaginatia mea : Nu are rost sa zic eu ce avea cel ce a conceput-o, te las pe tine sa te gandesti, dar tine cont ca acest om a vazut in LIBERTATE in primul rand o femeie, in al doilea rand una de culoare verde, in al treilea rand cu tepi in cap si in al patrulea cu o flacara ridicata... Sa-mi bag daca nu mi se pare diabolic...si nu sunt fumat =))




Sfinxul din Egipt

« Incerci sa faci o statuie reprezentativa pt protectie»...Sfinxul trebuia facut sa para ca protejeaza piramidele...dar desi arhitectul ales era iesit de la dezintoxicare eu tot nu cred ca a reusit sa se lase de ele pt ca din leu a facut ceva total diferit... era clar fumat pt ca in timp ce construia o statuie in forma regelui animalelor spre final cand a ajuns la cap se gandea la faraon (daca nu stiati arhitectul era gay), si nu numai asta, stiti ce muzica asculta la noul lui Nokia Express Music ? nici de cum Guta sau Vali Vijelie...sigur asculta Michael Jackson pt ca a uitat sa ii puna nas statuiei...sau daca ia pus a cazut dupa un timp...



Daca toti conducatorii de tari din lume s-ar droga nu am mai avea nici razboaie si nici foame nici probleme economice...sunt 100% convins de asta...

Cum sa scrii intr-un blog ca asta si sa iti mai doresti sa nu creada lumea despre tine ca ai o problema cu narcoticele ?

1 comentarii:

Anonim spunea...

deci noi să intelegem ca tu ai o problema? :))


ps: interesante imaginiile. xd

 

Blogger news