Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

luni, 15 februarie 2010

Coincidenta sau semn?

Cam toata viata mea am fost urmarit de coincidente si semne...si venirea mea pe lume cred ca a fost tot o coincidenta...cu ce? nu stiu... dar sigur e ceva la mijloc =))... dar nu despre asta vroiam sa va spun si despre o chestie ciudata ce mi s-a intamplat azi cand am dat proba A de la bac... si anume competenta la romana.

Partea ciudata incepe anul trecut cand profa mea de romana a intrat in clasa si ne-a spus sa ne uitam peste subiectele de la romana oral. Oare cine s-a oferit sa traga un bilet? bineinteles ca eu. Si am nimerit biletul nr. 33... Nu l-am rezolvat eu ca presupunea ca inca nu invatasem opera respectiva, dar totusi ceva mi-a spus sa imi notez pe caiet numarul biletului sa vad daca intradevar nr.33 imi e sortit.

Eh!!! azi m-am prezentat la examen, am dat bunaziua asa cum stiu eu, iar domnul din comisie m-a rugat sa i'au un bilet... ok... am luat bilet,am rezolvat eu acolo 15 minute, am spus in fata comisiei rezolvarea si am iesit (nu are rost sa mai spun cat sunt de bun incat am luat calificativul maxim... cu papagalu' stau chiar bine).

Mergand eu pe coridor fericit ca a iesit cu bine ma intalnesc cu o prietena si ma intreaba ce numar de bilet am avut si ...PAC... imi pica placa... cacat am avut numarul 33. Culmea culmilor nu doar ca am nimerit cu un an in urma biletul 33 , dar numarul asta a fost si numarul meu de la maternitate... nu inteleg de ce mi-au mai pus, ca si asa un puradel mai urat ca mine cu cred ca era pe acolo...imposibil sa nu ma gaseasca ai mei... dar totusi ciudata coincidenta...sau semn... orice ar fi fost...


0 comentarii:

 

Blogger news