Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

sâmbătă, 27 februarie 2010

MONSTRUL DE SUB PATUL MEU

Nu vreau sa crezi ca am o problema grava, mentala, sau cum o fi ea ( asta daca nu crezi deja acest lucru dupa ai ce ai citit si restul blogului)... Nu vreau sa crezi ca m-am dereglat cu totu’ si nu mai am chiar nici macar o sansa... Dar trebuie sa ma crezi cand iti spun ca eu am un monstru sub patu’ meu. Il am de cand m-am nascut si stiu sigur ca exista si ca nu pleaca niciodata. Daca totusi crezi ca e adevarat ce zic eu o sa te intrebi ( banuiesc ) « cum arata monstru asta? » sau « ce rau imi poate face ?».

Ehh !! va spun ca nu tot timpul e fioros, uneori e chiar dragut si ne intelegem, insa sunt momente cand e foarte rau, nervos, salbatic si creaza uneori panica in mine. Monstrul asta al meu are perioade cand nu ma lasa sa dorm. Sau dimineata imi da o stare jalnica. Acest montru e acel lucru ce imi da nelinistea ca poate maine nu am o zi fericita, e acel lucru ce imi da idei tampite despre cum mereu incerc sa fac bine si nu sunt apreciat de persoanele care imi doresc mai mult. Montrul asta e acel sentiment de naspa ca poate unul din prietenii mei ma lasa la greu sau ca poate nu as putea eu sa il ajut pe unul din ei dar ar avea nevoie de mine. Acest montru ma sperie si imi spune ca timpul trece, incet dar irecuperabil si ca ce iubesc mai mult acum, adica copilaria mea, e pe sfarsite. Acest montru imi spune in soapta la ureche in fiecare seara ca am o familie ce ma iubeste, dar rade ironic cand imi spune asta...si ma ingrozeste. Acest montru imi repeta la infinit ca am un viitor nesigur si ca totul atarna de o ata. Acest montru stie mereu sa ma atace exact unde ma doare si unde mi-as dori sa nu ma atace nimeni.

Insa ce nu stie acest montru ? Va zic eu ce nu stie...El nu stie ca defapt doar ma provoaca, ma face sa lupt cu adevarat pt ce am si ce iubesc pe lume... sa nu renunt si sa privesc cu capu sus orice lucru ce vrea sa ma injoseasca, sa ma puna la pamant. Incep sa cred ca acest montru imi este cel mai bun prieten, ca fara el nu as reusi sa fac nimic. Dar mai sper un lucru...SPER DIN TOATA INIMA CA ACEST MONTRU SA NU IMI CITEASCA NICIODATA BLOGUL.

5 comentarii:

DiddY spunea...

Ei bine..RESPECT!! Prea tare comentariul de mai sus.. Este o lectie de viata.. nu toti au un monstru sub pat, dar pot invata de la tine..;):)

P.S. Nu sti de unde pot lua si eu un mosntru ca acesta?;;):))

Anisiaa spunea...

ah, foaaarte tare ! :)

Anonim spunea...

E constiinta acel monstru?;))
Daca stai sa analizez cuvintele...asa se intelege!
N-ai ce sa faci,te urmareste peste tot...
Bianca

SimbadSabbyn spunea...

constiinta..uneori chiar inconstientul, important ca ma ajuta enorm cand vrea sa ma descurajeze

Anonim spunea...

Depinde,daca ajungi sa-ti controlezi constiinta nu my poate fi vb de inconstient...:D
Sa faci in asa fel incat constiinta sa fie de partea ta.
Pana la urma poate sa fie si de treaba mosntru' acela:D:D
Bianca

 

Blogger news