Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

luni, 12 iulie 2010

Fâlfânator…

Fâlfânator e reprezentarea reală a lui Terminator doar că povestea diferă puţin.


Eu sunt un robot venit din viitor pentru al apăra pe Vereş. Vereş va da naştere unei noi generaţii. Lui i se fâlfâie toată ziua, iar noua generaţie va fi o generaţie de oameni cărora o să li se fâlfăie, numită generaţia fâlfâietorilor. Eu, cum sunt venit din viitor vă pot spune că generaţia fâlfâielii o duce bine, foarte bine, sau din prezentul meu vorbind o ducea bine fiind că un om căruia nu i se fâlfâia aşa cum trebuie a creat o serie de roboţi cu care a vrut să distrugă pacea şi liniştea fâlfâielii şi să facă din nou o viaţă dificilă pe Pământ, o viaţă plină de sclavi. Eu şi alţi roboţi am reuşit să ţinem piept acelor roboţi şi am câştigat, dar înainte să mă întorc în prezentul vostru am aflat că răufăcătorul a mai creat câţiva roboţi şi îi va trimite în trecut, adică în prezentul vostru pentru ai distruge fâlfâiala lui Vereş ca el să nu mai dea naştere fâlfâietorilor. Scopul meu suprem e să păstrez fâlfâiala lui Vereş petru generaţia ce va urma. După cum vedeţi şi în poza de jos de 12 ani de când am grijă de el totul e bine... i se fâlfâie la maxim de tot şi toate.



1 comentarii:

Teddy spunea...

HillBillynator? Redneckator?

 

Blogger news