Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

miercuri, 23 martie 2011

Apropierea lunii


De felul meu îmi place să fiu informat despre ce se întâmplă pe draga noastră planetă, în schimb se pare că am ratat faza cu apropierea lunii de pământ şi de luni până azi ( miecuri ) toată lumea în stânga şi-n dreapta speriată de ce o să se întâmple.

Ȋn primul rând apropierea lunii de pământ nu e ceva anormal… dacă nu s-ar apropia atunci ar fi probleme.

Iar în al doilea rând dacă s-ar apropia destul de mult încât să putem merge pe jos până pe lună tot nu am avea nimic de pierdut sau de câştigat. Pământul de pe lună oricum e rezervat tot de câţiva ani, deci ăştia cu spirit de afacerişti de tip becalieni pot s-o lase moartă că nu o să facă afaceri cu terenuri ca-n Pipera. Iar dacă apropierea ei ne-ar aduce cutremure ne-am duce pe ea până se liniştesc apele pe aici.

Având în vedere cele menţionate mai sus putem spune că tre să ne doară la un metru de lună şi apropierea ei. Singura apropiere serioasă e cea a lunii aprilie.

( Va plăcut textul meu argumentativ? D-na prof. Voila ar fi tare mândră de mine :D )

0 comentarii:

 

Blogger news