Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

duminică, 27 martie 2011

Duet

Nu ştiu cum să spun mai bine… ce să scriu fără să îi jignesc? Cum să îi descriu fără să îmi pierd din cititori… Chiar nu ştiu… Nu pot nici să pun videoclipul aici pentru că din nou aş supăra unele persoane ce trec pe aici. Mereu am fost pe ideea : “cine mă citeşte, mă citeşte aşa cum scriu” dar azi nu pot pune acest videoclip. Ȋi voi lăsa doar numele şi linkul, cine vrea sau cine are curiozitate să asculte va fi redirecţionat în youtube.

Piesa nu e o glumă sau un remix… este o piesă live la o nuntă.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Mie mi se pare chiar ok....avand in vedere cate melodi de genu' asta am ascultat din octombrie...aDIKa E Ok Marian vrea NG(nicolae guta) Sabin vrea SISU si amndoi dau play in acelasi timp...ce poate iesi....spital de nebuni....sau 307. Hai ma ca astia chiar sau potrivit ce plm... Dar as vrea sa apuc ziua aceea in care melodiile lui ACM(adrian copchilu minune) o sa inceapa cu sloganul "HAHAHA PRODACŞĂN"

 

Blogger news