Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

marți, 10 mai 2011

Replici şi faze amuzante de agăţat

Am căutat pe la prieteni sau pe net replici sau faze amuzante de agăţat şi uite ce am gasit, puţine dar mai aştept comentarii:

EL: Arăţi ca prima mea şoţie. EA: Eşti căsătorit? EL: Nu! (eu)
Îmi place cum ţi se mişcă nasul atunci când râzi(eu)
da-mi o şuviţă din părul tău ca să dorm cu ea (Eva)
ţi-e dor de mine? caută-mă în chiloţei (Ana)
Ȋmi dai şi mie o poza cu tine? ca să ştiu ce să îi arăt Moşului să îmi aducă de Crăciun (film Stomp The Yard 2)
Uite-mă că am apărut, acum mai ai 2 dorinţe (net)
Doamne cât de frumoasă eşti, cred că ai căzut din cer… stai jos, aşează-te să chem o ambulanţă, cred că te-ai lovit serios (Andrei)
Fii unică şi diferită, spune DA! (net)
Scuză-mă, mi-am pierdut ursuleţul, vrei să te culci tu cu mine? (net)
iese o tipă de la mall şi vede un tip super şi se duce la o maşină pizdoasă din parcare şi îşi scoate cheile de la casa gata să îl impresioneze pe tip, dar tipul îşi scoate cheile şi descuie maşina (Oana)


0 comentarii:

 

Blogger news