Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

vineri, 29 ianuarie 2010

Cei mai buni doi prieteni ai mei...


Cum se defineste cel mai bun prieten? simplu... trebuie sa te bazezi pe el oricand, sa fie langa tine atunci cand ai nevoie si sa te scoata din belele, sa nu ceara prea mult inapoi si sa faca lucruri ce te inveselesc atunci cand esti trist...


Deci cautand printre prieteni am ajuns la concluzia ca cei mai buni 2 prieteni ai mei sunt nimeni altii decat telefonul si portofelul meu...mereu m-au scos din cacat, mereu cand am o problema la ei apelez, niciodata nu m-au refuzat (ba da..portofelu de cateva ori,dar daca imi e prieten bun il iert,iar telefonul nu ma refuza niciodata pt ca se trage dintr-o familie mare...COSMOTE), iar cand am nevoie sa ma inveselesc bineinteles cine te poate ajuta mai mult decat portofelul sau talefonul?...

0 comentarii:

 

Blogger news