Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

duminică, 21 februarie 2010

Jocul de cuvinte...

Stand la o poveste cu draga mea colega Chucho am ajuns la concluzia ca acest cacat trebuie scris si pe blogul meu...

Coincidenta face ca porecla mea a fost readusa la viata de ea...mi s'a mai spus Simbad cand am fost mai mic, dar datorita ei mi se spune din nou in acest fel...in fine asta e alta poveste. Acum zic de o alta faza... ce inseamna Simbad?...e si i'am explicat...vine de la numele lui "Sinbad Marinarul" pt ca atunci cand eram in generala obisnuiam sa port un batic exact ca al lui. Dar in timp mi'am dat seama ca in limba romana nu se poate "n" inainte de "p" sau "b" si desi la numele proprii nu conteaza am hotarat ca cel mai bine e Simbad. Iar acum realizez ca vine de la altceva... si anume din numele meu adevarat plus un cuvant englezesc.... S-abin I-oan M-arciu BAD ... putin cam cocolar dar nu a fost cu intentie =))

Acum partea cea mai tare a conversatiei cu draga mea colega incepe cu o intrebare din partea mea:

Eu: Chucho stii de ce celor mai frumoase femei din lume li se spun "MISS" ?
Chucho: Nu! de ce li se spun "MISS"?
Eu: M-arciu I-oan S-abin S-imbad... (numele, primul prenume, al doilea prenume si porecla mea)

TARE....nu???

0 comentarii:

 

Blogger news