Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

duminică, 28 martie 2010

Versuri din "nane - La la la"

Asta e doar un fragment din versurile melodiei lu’ Nane...prezinta foarte bine cacatul din tine cand esti spart si senzatia groaznica de paranoia...

"La , la la la, Cred ca ma ia cu paranoia !
La , la la la , ca****l asta e stropit cu dava

Starea asta n-are remediu
De-aia ma simt captiv in propriul meu mediu
Degeaba-mi zici tu sa ma relaxez
Nu stiu daca e pe bune treaba asta sau visez
Stinge-o, bagami-as p**a-n ea
Sunt prea muscat, prea confuz, mult prea…
Si mai era ceva dar mi-am pierdut ideea
Am mintea-ncatusata frate, unde-ai ascuns cheia?
De ce mi-e sete? De ce aberez?
De ce gatu' matii razi cand eu ma panichez?
De ce-am impresia ca asfaltul e moale?
De ce cred ca merg pe plaja cu talpile goale?
De ce dureaza un minut starea de bine
Dupa care simt ca intra toate fiarele in mine?
Vai, tre s-ajung acasa
Am creierul varza, mai e putin si ma lasa !

Cea mai inspaimantatoare stare

E asta: sunt pe holu’ de la intrare…

Vad o mortaciune in oglinada,

Imi stie fiecare gest si vad ca ma imita.

Tre’ sa ajung repede in pat

O sa dorm imbracat ca’n lumea viselor nu’i cald.

Pe cine prostiti voi, mai baieti ?

M’am mai visat o data’n Polul Nord,era sa inghet.

Las becul stins sa nu se vada,

Poate vrea sa ma filmeze garda sa aiva dovada,

Sigur sunt ascunsi prin zona

Si sunt pregatiti sa’mi arunce in casa o tona...

Ma bucur ca sunt baiat destept

Si nu ma ia somnul daca ceva pare suspect.

Doamne ! te rog da’mi somn,

De maine vreau sa am creierul din nou pe ON."

1 comentarii:

Anonim spunea...

:-"

 

Blogger news