Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

sâmbătă, 6 martie 2010

Anomin - mortal

Versurile astea sunt mult prea tari...mereu m'au caracterizat...cei mai tari...

Cand zic “iau lumea in pula”, o iau pe merit
N-am cuvinte sa explic calm ca sunt isteric.
Dezamagit calc stramb, da’ nu-mi tai piciorul stang,
Ma descarc dand un pumn in loc sa plang.
Strig in portavoce “imi bag pula in piesele triste”
Chiar daca am liste intregi cu ganduri pesimiste,
Ca-n timp ce beau o sticla de coniac sa-mi pun capac
Altu’ se freaca la pula intr-un hamac,
Iar pentru mentalitatea de cacat spun “Suck my cock”.
Crezi ca daca esti bogat cand te caci pute-a liliac ?
In fine ,n-ar fi prima oara, oare, cand am oroare
De ace, sange, cutite si ceva ce ma doare... ma doare
Daca ma vezi sau saluti din intamplare
Ca un strain ce-ti trage flegme pe fatza de acomodare,
Ma doare cand se zice ca-i floare la ureche,
Cand iti intoarce spatele o cunostinta veche.
Ma doare un pumn dat cu intentia de-a-mi scoate dintii,
Da’ cel mai rau ma doare ca m-au dezamagit parintii
Oare plictisesc dandu-ma o mare scula?
Ma doare acum, da’ peste cinci minute o sa ma doara-n pula

0 comentarii:

 

Blogger news