Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

luni, 24 mai 2010

Prostia Românească, episodul 8

Ţara asta se duce de râpă şi nu oricum, aşa cu mult căcat înfăşurată. Scuză-mi pofta de mâncare, dar Alice când a fost în ţara minunilor a fost în România, doar că scriitorul poveştii nu şi-a dat seama.


Cum morţii măsii să se facă “recensământul manual de circulaţie” pe străzi ? Să pui oameni să numere maşinile cu pixul pe hârtie... INCREDIBIL.


Uite asta bagă ţara în criză, guvernatori bolânzi : salarii pt oameni ca să numere maşini...Şi auzi ce zice unul din ei : “ e obositor pt noi, tot timpu’ numai cu ochii... şi fel de fel de maşini, şi vin în grup...câteodată ”. Vai de capul tău câte ţi-am spus eu în gând acum. Nu cred că am ratat vre-un sfânt. Ai noroc că încerc să-mi limitez numărul de cuvinte vulgare din blog. Deci, aşa mai precis : aş dori să întreţin relaţii sexuale , fără supărare, anale, orale şi vaginale cu toate progeniturile şi toţi predecesorii tăi şi ai naţiei tale, TU ăsta sau asta care ai demarat “recensământul manual de circulaţie”




0 comentarii:

 

Blogger news