Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

duminică, 2 mai 2010

Om + alcool + maşină


După cum spuneam şi într-o postare mai veche limba română e cu adevarat o curvă. Incă un motiv ce ne demonstrează asta ar fi :


Cum căcat poţi spune şoferilor să nu bea la volan? E cea mai mare idioţenie… mie…adică după mintea mea asta bolnavă, mi se pare că alcoolul trebuie băut acasă , la restaurant sau prin baruri, nicidecum în timp ce stai la semafor… “Bă coae!! desfă sticla aia de Jack pană nu îmi dă verde…”. E logic că alcoolul e băut înainte de a te sui la volan.


Deci, domnule cu cuc, gabor, găinar, tablagiu sau cum p**a mea vrei să îţi spui schimbă ceva în vocabularul tău şi atunci când te simţi pregătit să dai indicaţii de trafic să vii la noi şoferii şi să ne explici cum nu e bine să conducem după ce am băut…

1 comentarii:

Alexandra spunea...

:)) l-)

 

Blogger news