Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

miercuri, 7 aprilie 2010

"te" plus "iubesc" =))


Cum leg eu cuvântul " te "de cuvântul " iubesc " ?...pǎi simplu... în mintea mea asta bolnavǎ între aceste douǎ cuvinte stǎ un întreg dialog între douǎ pǎsǎri. Totul începe cu un TE şi se gatǎ cu un IUBESC. Exact chestia asta îmi trece prin minte când reuşesc sǎ leg cuvintele astea douǎ...nu aberez.... pentru mine chiar are un sens. Nu e vina mea ca la altceva nu mǎ pot gândi în momentul ǎla:

- Te duci la somn ?

- Care somn ?

- Zi-mi tu mie cǎ la ŞTIUCĂ ?

- Aaaa, ştiucǎ, ştiucǎ, dar mai ŞTIU CĂ cǎ ştii sǎ ALERGI.

- ALERGII ? Nu am alergie la niMIC.

- MIC ? de ce mic ? mie îmi place MARE...

- MARE sau munte tot aşa SALVEZI PLANETA.

- SALVEZ PLANETA ca Bruce Willis în ArmagedDON.

- DON? Care DON?

- DON Baxter !!! ǎla care cantǎ cu Smiley , Codu’, Sişu şi PUYA…

- Da,da..PUYA… Undeva în Balcani…

- Unde?

- Balcani…România…nu ştii?

- Ce sǎ ştiu?

- România…

- Cine-i România?

- Nu ştiu…

- Dar ce ştii?

- Fisiunea nuclearǎ este scindarea unui atom de uraniu, producându-se cantitǎţi uriaşe de energie.

- Aha...deci ştii ce e aia fisiune nuclearǎ, în schimb nu ai auzit de România ?

- Nu...

- Ok...am înteles...în fine...ce scrie în ultima scrisoare primitǎ de la fractu’ de pe front ?

- Nu ştiu !

- M-ai înnebunit cu « nu ştiu » al tǎu...

- Bine îţi zic...dar nu am citit decât primul cuvânt.

- Aşa..şi care e ǎla?

- Din câte ţin eu minte scria : “iubesc...”

0 comentarii:

 

Blogger news