Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

luni, 26 aprilie 2010

Peste 30-40 de ani...

Asta e o chestie ce va rămâne aşa mereu, însă sunt curios cum vom acţiona noi la rândul nostru. Sunt convins că toţi ne-am auzit asta mai devreme sau mai târziu de la bunici sau părinţi :


"Măi copile !! dar de ce nu citeşti şi tu o carte ? de ce nu înveţi şi tu să ai un viitor ? să îţi poţi întreţine familia. Măcar o oră pe zi !! dar tu toată ziua eşti pe calculatorul ăla că m-ai înnebunit... Acum îmi pare rău că ţi l-am cumpărat. Noi îţi oferim toate condiţiile ca să înveţi. Mă !! tu nu înţelegi că pe mine mă puneau ai mei la muncă, nu mă lăsau să citesc. Eu, ca să citesc, mă ascundeam de părinţi."


Eh !! eu sunt curios cum vom face noi treaba asta atunci când vom fi părinţi sau respectiv bunici. Cred că va fi ceva de genul :


"Măi copile !! dar de ce nu intri şi tu puţin pe messenger ? de ce nu îţi faci naibii şi tu un hi5 mai calumea, sau un cont pe Facebook ? N-ai intra şi tu pe net să pierzi timpul pe chat sau să te joci online. Măcar o oră pe zi !! Noi îţi oferim toate condiţiile ca să stai în faţa calculatorului. Mă !! tu nu înţelegi că pe mine mă puneau ai mei să citesc, nu mă lăsau la calculator. Eu, ca să intru pe mess, mă ascundeam de parinţi."


Oare chiar aşa va fi ??? =))

2 comentarii:

Alexandra spunea...

=)) cacat!
prima parte nu-mi place. ceea a alor noastrii. cacat! mai bine nu intram, iara mi-am futut ziua. :-l

restul e super-ok. sigur asa o sa fie pe viitor. :-bd
:))

adeeeeeeeee spunea...

wai...:))) deci chiar as vrea sa fie asa =))
=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

ce te mai duce mintea :))
doamne fer :))

chechetzzzzzz :)))

>:D<

 

Blogger news