Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

joi, 29 aprilie 2010

Atac


Cu această postare probabil că am să supăr foarte multă lume, am noroc că majoritatea cititorilor îmi sunt prieteni. Scriu acest lucru doar pt că vreau o lume mai bună.


Românul e făcut ca mereu să facă haz de necaz sau să radă de prostiile altora. Fac asta atunci când , de fapt, acolo unde ei bat cu gluma chiar există o problemă, ceva ce trebuie schimbat, ceva ce ne face ţara asta de căcat. Hazul de necaz la noi este regăsit în mare parte în bancuri. Deci cum căcat să fi atât de batut în cap încât să nu te prinzi că singurele bancuri cu ardeleni sunt cele cu ciobani. Ok!! Hai să rupem p**a de 1000 de ciobani (nu cred că sunt mult mai mulţi) , adică 1000 de ardeleni. Dar băăăă moldovenilor!!!! băăăăăă oltenilor!!! Voi încă nu aţi observat că bancurile pot fi făcute cu aproape fiecare din voi??? Nu credeţi că la voi ar trebui începută schimbarea ? nu vreau să generalizez pentru că e clar că nu toţi oltenii sau moldovenii sunt proşti, însă cea mai mare problemă e la ei şi din câte văd, pe z ice trece inclusiv copii o iau razna. La început am crezut că sunt de vină “ţaranii” şi oamenii mai puţin educaţi, dar pe net oriunde cauţi dai numai de cocalari şi copii plantă care sunt convins că pe lângă faptul că România e sub nivelul mării la capitolul cultură , ăştia vor duce ţara asta şi mai adânc sub apă.


Stiu că această postare nu e una atât de amuzantă cum am obişnuit să postez, dar uneori e nevoie şi de seriozitate.

2 comentarii:

adeeeeeeeee spunea...

true true....;) de bagat la cap !

Alexandra spunea...

interesanta postare, adevaraciune.
poza e putin cam funny, compenseaza seriozitatea din text. si imi aduce aminte de ceva ce m-a facut sa rad ieri 10 min :)). cand ma intorceam ieri de la bicaz, am oprit intr-o parcare, langa o padure. la cativa metrii de parcare, pe un copac era un afis pe care scria: "nu te pişa aici! ma uit la tine!" si in romana si in maghiara. :))

 

Blogger news